Samsung Galaxy Y S5360

Samsung Galaxy Y forum: Help en Support
Hier kun je vragen stellen over de Samsung Galaxy Y die tijdens het gebruik ervan voorkomen.Terug naar de Forum Lijst >> Terug naar de Lijst Onderwerpen >> Bekijk alle berichten
Geen service/mobiel netwerk Samsung Galaxy Y
Ingezonden donderdag, 22 december 2011 door Lotte
Ik heb sinds een paar dagen geen service/mobiel netwerk op mijn nieuwe samsung galaxy Y. Kan wel op wifi alleen kan ik niet bellen/smsen en smsjes ontvangen. Dit is natuurlijk erg vervelend! Hoe kan het opgelost worden?
Slecht toestel
Ingezonden woensdag, 28 november 2012 door Jeannette
Helaas heb ik zeer regelmatig hetzelfde probleem. Ik vind het een waardeloos toestel, heb het gekregen ter vervanging van een ander niett direct te leveren toestel. Maar als ik alles had geweten? Nou dan had ik mooi geweigerd.
Minimaal 1 x per dag geen verbinding. Krijg dan de melding " alleen noodoproepen" of de melding " geen service". Nou idd geen service! Nooit weer een Samsung! Eerste stuk 2e steeds problemen.
goed werkend
Ingezonden maandag, 07 januari 2013 door goed toestel
Dit is helemaal geen slecht toestel ik heb hem al een jaar en werkt uitstekend ik heb vodafone als provider mensen die klagen moeten misschien de gebruikshandwijzing lezen.

De samsung galaxy y is een aanrader!
slecht toestel
Ingezonden maandag, 10 december 2012 door Dian
en wat heb je er uiteindelijk aan gedaan. mijn zoon heeft hetzelfde probleem. opsturen heeft niets opgeleverd.....
fout melding
Ingezonden dinsdag, 13 november 2012 door ?
ik heb ook regelmtatig dat ik geen verbinding heb. En ik krijg regelmatig een melding over mijn sd-kaart. waardeloos toestel
mobiel
Ingezonden donderdag, 13 september 2012 door Daniëlle
ik heb precies het zelfde probleem ik kan ook niet meer bellen en sms'sen het is echt vervelend

wat moet ik doen
Zelfde probleem en fix
Ingezonden donderdag, 10 mei 2012 door Mentosmenno2
Ik hen t zelfde. Na tijdje ligt netwerk eruit. Telefoo. Aan en uitzetten helpt maar tijdelijk. Het is niet probleem van sim kaart of provider, maar van telefoon zelf. Fabrieksinstellingen resetten kan helpen, maar weet niet zeker
ressetten toestel
Ingezonden maandag, 04 februari 2013 door chris
Hoi
ik denk dat je dit moet proberen.
Heb ik ook gedaan en prima de luxe.
Toestel is dan helemaal,goed gereset.

Kan je nog wel in de dialer komen om iemand te bellen zo niet doe dan dit
Samsung Galaxy Y S5360 soft reset

Reset Galaxy Young: Charge your phone fully.

OR Press Volume UP + MIDDLE HOME key + POWER on.

(or Press Volume UP + MENU + POWER on.)

Select wipe data / factory reset and confirm. All data will be lost!

Je telefoon moet wel uitstaan om dit te doen


2de optie
Als js nog in je dialer kan komen doe dan dit invoeren
*2767*3855#
Wel je SIMkaart en sd kaart eruit halen voor het geval dat
Geen service/mobiel netwerk Samsung Galaxy Y
Ingezonden maandag, 26 december 2011 door sjaak
terugzetten naar fabrieks settings ?
Geen service/mobiel netwerk Samsung Galaxy Y
Ingezonden vrijdag, 06 januari 2012 door Jens
Ik heb precies hetzelfde probleem. Van alles geprobeerd maar niets heeft geholpen. Ik heb zelf Vodafone als provider, er schijnen meer apparaten er last van te hebben...misschien storing in het netwerk van Vodafone?